MYL 569E - Müzik Pazarlaması ve Promosyonu
Dersin Amaçları
Müzik pazarlaması ve promosyonu hakkında farkındalık oluşturmak. Katılımcıların bağımsız pazarlama planları ve bütçeleri oluşturmasını sağlamak.
Dersin Tanımı
Sistematik pazarlama tekniklerinin incelenmesi. Mevcut pazarlama araçlarının
incelenmesi ve yeni pazarlama araçlarının araştırılması. Takvim yılı, bütçe, hedef kitleler, ürünler ve iletişim araçları arasındaki etkileşimin incelenmesi. Pazarlama gözlemi ve etkileşim analizlerin yapılması. Sektörler arası pazarlama işbirliklerinin incelenmesi. Gelecekte pazarlama tekniklerinin değişiminin öngörülmesi için öngörü analizlerinin yapılması.
|
|
Koordinatörleri
Hakan Kurşun
Hakan Kurşun
Dersin Dili
İngilizce
|
|
|