Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi / TEK 303E - Tekstil ve Moda Pazarlama
 

TEK 303E - Tekstil ve Moda Pazarlama

Dersin Amaçları

1. Temel pazarlama ilkeleri ve pazarlama faaliyetleri hakkında bilgi vermek.
2. Tekstil ve moda pazarının yapısı ve dinamikleri hakkında bilgi vermek.
3. Pazarlama faaliyetleri kapsamında tekstil ve moda sektöründe pazarın ve tüketicinin doğru analiz edilmesine yönelik kavramsal bir temel oluşturmak.
4. Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasına yönelik kavramsal bir temel oluşturmak

Dersin Tanımı

Modern pazarlama konsepti ve pazarlama prosesi. Tekstil ve Moda pazarlamanın işletme stratejik yöneliminde ve yönetim planı üzerindeki etkisi. Tekstil ve Moda pazarındaki aktörler, makro ve çevresel faktörler. Küresel Tekstil ve Moda pazarı: Başlıca ithalatçı ve ihracatçı ülkeler. Internet çağında tekstil ve hazır giyim pazarı. Tekstil ve Hazır giyim pazarı ve toplumsal tüketici beklentileri. Tekstil ve moda tüketicisinin özellikleri, satın alma davranışı, tüketici satın alma karar prosesi. Tekstil ve Moda İş pazarı. Pazar ve pazarlama araştırması. Tekstil ve Moda pazarında bölümlendirme, hedef pazar belirleme ve konumlandırma süreçleri. Tekstil ve moda ürünleri stratejileri. Tekstil ve moda marka stratejileri. Marka denkliği ve marka yönetimi. Tekstil ve moda fiyatlandırma yaklaşımları ve stratejileri. Tekstil ve Moda pazarında dağıtım kanalları ve buna ilişkin kararlar. Tekstil ve moda pazarında entegre pazarlama iletişimi.

Koordinatörleri
Canan Sarıçam
Dersin Dili
İngilizce
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024