GAM 518E - Oyun Üretimi
Dersin Amaçları
1. Oyun geliştirmeye bir iş perspektifi kazandırmak
2. Oyun endüstrisinde ekonomi ve değer zincirini tanıtmak
3. Geliştirme aşamaları ve takımın yüz yüze kalabileceği sorunlarla ilgili vaka çalışmalarının sunumu
4. Üst seviye yönetim, yayıncılar ve girişimcilerin ihtiyaçlarının tanıtımı
Dersin Tanımı
Oyun üreticisi; Bir oyun seçme, geliştirici rolleri, geliştirici rollerini küçük takımlara uygulama, Üretim bandı; Üretim, iş ve kazanç modellerinin seviyelerine giriş; Bir projeyi fonlama, GDD yazımı; Proje planlaması, bütçelendirme, üretim bandı araçları, AR-GE; Takım oluşturma, ön-üretim; Geri besleme döngüsü yaratmak, başarılı iş modeli için prototipleme; Üretim, dosya tipleri oluşturulması (asset creation), iterasyon, iç kalite kontrol; Sonlandırma, beta testleri, yerelleştirme, parlatma, taşıma; Proje yönetimi, takım yönetimi, dış kaynak kullanımı; Üretim sonrası, operasyon sonrası, ekosisteme uyum, kazaların yönetimi; Pazarlama teknikleri, yayıncı ve yatırımcılara başvurma
|
|
Koordinatörleri
Sanem Sarıel Uzer
Dersin Dili
İngilizce
|
|
|