Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Fen Bilimleri Enstitüsü / HGP 519 / Dersin Bilgileri
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Görsel Mağazacılık
İngilizce Visual Merchandising
Dersin Kodu
HGP 519 Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem 2
4 4 - -
Dersin Dili Türkçe
Dersin Koordinatörü Emel Önder Karaoğlu
Dersin Amaçları Ders amaçları aşağıdaki gibidir:
1. Görsel mağazacılığın önemine ilişkin kavrayış geliştirmek
2. Etkili bir görsel mağazacılık için sunum teknikleri hakkında bilgi vermek
3. Görsel mağazacılıkla ilgili diğer alanlar konusunda bilgi vermek
Dersin Tanımı Bu ders kapsamında moda ürünlerinin perakende satış amaçlı ortamlarda; ilk izlenimi en iyi şekilde vermek üzere nasıl sergilenmeleri gerektiği üzerine yollar ve yöntemler tartışılacaktır. Buna göre, hazır giyim ve moda perakendencilerinin; firma yapısı, marka ve ürünün özellikleri noktasında; farklı, özgün ve kalıcı iyi izlenim odaklı sunumlarında önerilen yol ve yöntemleri nasıl daha etkin kullanabilecekleri de irdelenecektir.
Dersin Çıktıları Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler aşağıda belirtilen bilgi ve becerileri kazanacaktır:
I. Etkin görsel mağazacılığa yönelik yol ve yöntemler konusunda genel bilgi
II. Firma, marka ve ürün üzerinden farklı görsel mağazacılık örneklerini karşılaştırmalı olarak tartışabilme ve değerlendirebilme becerisi
III. Görsel mağazacılığı destekleyen diğer alanlar konusunda genel bilgi
IV. Görsel mağazacılıkta kariyer olanakları konusunda genel bilgi
Önkoşullar -
Gereken Olanaklar -
Diğer -
Ders Kitabı Pegler, Martin M., (2012)., “Visual Merchandising and Display”, Fairchild Publishing, New York
Diğer Referanslar 1. Bell, J. And Ternus K.,(2012), “Silent Selling: Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising”, Fairchild Publishing, New York
2. Morgan, T., (2011), “Visual Merchandising”, Laurence King Publishing, London
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024