Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Fen Bilimleri Enstitüsü / HGP 507 - Moda Yönetimi
 

HGP 507 - Moda Yönetimi

Dersin Amaçları

1. Moda kavramı, moda çevrimi ve moda akımları ile bu akımların altında yatan faktörleri tanıtmak
2. Günümüz moda ticareti, moda endüstrisinin küreselleşmesi hakkında bilgi vermek
3. Küresel moda pazarlarını tanıtmak
4. Moda perakendeciliği ve moda perakendeciliğinde uygulanan politika ve stratejiler ile ilgili bilgi vermek
5. Moda endüstrisinde markalaşma ve kıyaslamanın önemini kavratmak

Dersin Tanımı

Modanın anlamı ve prensipleri. Moda akımları: moda akımları teorileri, moda akımlarını hızlandırıp yavaşlatan faktörler. Moda çevrimi. Moda yaratma ve ticareti: Modanın ürünlerin ön hazırlığı, moda ürünlerin tüketimi. Günümüz moda sektörü, moda endüstrisinin küreselleşmesi. Küresel moda pazarları. Moda perakendeciliği, moda perakendeciliğinde politika ve stratejiler. Moda endüstrisinde kıyaslama. Diğer ülkelerdeki moda üreticileri. Moda pazarının tatmin edilmesi, moda pazarındaki değişime uyum sağlanması, niş pazarlar. Moda endüstrisinin müşteri odaklı organizasyonu. Moda ürünlerde marka: Moda markası, perakende markası, özel markalar. Moda aksesuarları.

Koordinatörleri
Cevza Candan
Dersin Dili
Türkçe
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024