Hoşgeldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Fen Bilimleri Enstitüsü / HGP 511E - Moda ve Hazır Giyim Perakendeciliğinde İletişim
 

HGP 511E - Moda ve Hazır Giyim Perakendeciliğinde İletişim

Dersin Amaçları

Dersin temel amacı, öğrencileri reklam ve tanıtım alanlarına entegre pazarlama iletişimi (IMC) bakış açısıyla tanıtmaktır. Reklam, satış promosyonu, tanıtım ve halkla ilişkiler, kişisel satışlar ve İnternet pazarlaması gibi IMC araçlarının çeşitli uygulamaları analiz edilecektir

Dersin Tanımı

Pazarlama iletişimindeki değişiklikler ve bunların reklamcılık ve promosyon taktikleri ve stratejileri üzerindeki etkileri tartışılacaktır. Öğrencilerin IMC'nin pazarlama stratejisinde rolünü anlamaları ve tüm önemli pazarlama iletişimi araçlarını araştırmaları, bir organizasyonun reklamcılık ve promosyon programlarını değerlendirmeleri, etkin pazarlama iletişimi stratejileri geliştirmeleri ve kendi pazarlamalarını geliştirerek yaratıcı iş üretmeleri beklenir Iletişim planları.

Koordinatörleri
Huriye Şebnem Burnaz
Dersin Dili
İngilizce
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2019