ICM 4015 - Mağaza Tasarımında Kimlik
Dersin Amaçları
Bu dersin amacı;
1. Alışveriş kavramı ve mekanlarını irdelemek
2. Ticari kimlik ve marka değerlerini iç mekan tasarımına yansıtmak
3. Satışı destekleyici mağaza iç mekan kurgusu oluşturmak ve vitrin tasarlamak
4. İç mekan atmosferini oluşturan öğeleri etkin biçimde kullanmaK
Dersin Tanımı
Alışveriş kavramı; tarihsel süreçte alışveriş mekanlarının değişimi ve tipolojileri; tasarımın ticari boyutu: marka, kimlik, imaj; cephe, arayüz ve vitrin tasarımı; iç mekan kurgusu: satış alanı düzenlemesi, sergileme yöntemleri ve elemanları; iç mekan atmosferi: ışık, renk, doku, malzeme, ses; aydınlatma ilkeleri ve teknikleri; değişim ve sürdürülebilirlik
|
|
Koordinatörleri
Demet Arslan Dinçay
Dersin Dili
Türkçe
|
|
|