Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Mimarlık Fakültesi / ICM 4015 - Mağaza Tasarımında Kimlik
 

ICM 4015 - Mağaza Tasarımında Kimlik

Dersin Amaçları

Bu dersin amacı;
1. Alışveriş kavramı ve mekanlarını irdelemek
2. Ticari kimlik ve marka değerlerini iç mekan tasarımına yansıtmak
3. Satışı destekleyici mağaza iç mekan kurgusu oluşturmak ve vitrin tasarlamak
4. İç mekan atmosferini oluşturan öğeleri etkin biçimde kullanmaK

Dersin Tanımı

Alışveriş kavramı; tarihsel süreçte alışveriş mekanlarının değişimi ve tipolojileri; tasarımın ticari boyutu: marka, kimlik, imaj; cephe, arayüz ve vitrin tasarımı; iç mekan kurgusu: satış alanı düzenlemesi, sergileme yöntemleri ve elemanları; iç mekan atmosferi: ışık, renk, doku, malzeme, ses; aydınlatma ilkeleri ve teknikleri; değişim ve sürdürülebilirlik

Koordinatörleri
Demet Arslan Dinçay
Dersin Dili
Türkçe
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024