Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Textile Value Chain Marketing
İngilizce Textile Value Chain Marketing
Dersin Kodu
PAZ 214 Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem 4
3 3 9 -
Dersin Dili İngilizce
Dersin Koordinatörü Canan Sarıçam
Canan Sarıçam
Dersin Amaçları 1. Modern pazarlama konseptini tanıtmak; tekstil ve hazır giyim değer zincirindeki pazarlama yöntem ve stratejilerin anlaşılmasını sağlamak
2.Tekstil ve hazır giyim değer zincirindeki alt yapıların nasıl farklılaştırılacağının ve tanımlanacağının öğretilmesi
3.Inovatif pazarlama stratejilerinin geliştirilmesine olanak sağlayacak perspektifi kazandırmak
Dersin Tanımı Textile ve hazır giyim değer zincirinde pazarlama konseptini tanıtmak. Pazardaki başlıca aktör ve güçleri tanıtmak. Tekstil ve hazır giyim üretimini farklı kategori ve pazar segmentlerine bölmek. Ürün tasarımı ve üretimine temel pazarlama prensiplerini entegre etmek. Belli durumlara uygun pazarlama stratejilerinin belirlenmesi
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024