TEK 535E - HAZIR GİYİMDE PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞI
Dersin Amaçları
1. Pazarlama faaliyetleri kapsamında hazır giyim sektöründe tüketici davranışlarını anlamaya ve analiz etmeye yönelik kavramsal bir temelin oluşturulması.
2. Tüketici davranışlarının hangi faktörlerin etkisi altında olduğunun ve satın alma motivasyonlarının belirlenmesi.
3. Hazır giyim sektöründeki işletmelerde pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması konusunda tüketici davranışlarının analizi.
4. Farklı dağıtım kanalları ve moda akımları ve konseptlerine yönelik olarak tüketici davranışlarının incelenmesi.
Dersin Tanımı
Hazır giyim sektörüne yönelik olarak; pazarlama faaliyetleri; pazar/pazarlama araştırması; temel pazarlama ilkeleri; tüketicilerin satın alma karar süreci ve bu sürece etki eden iç ve dış faktörler; tüketici davranışının analizi ve kullanılan istatistiksel yöntemler; farklı moda akımı ve konseptler kapsamında tüketici davranışı (hızlı moda, yavaş moda, sürdürülebilir moda); faklı datığım kanalları, e-ticaret (B2C) ve tüketici davranışları; entegre pazarlama iletişim faaliyetleri ve tüketici davranışları
|
|
Koordinatörleri
Canan Sarıçam
Dersin Dili
İngilizce
|
|
|