ISS 564E - Dijital Pazarlama Yönetimi
Dersin Amaçları
Dijital Pazarlama, dersler, tartışmalar, konuyla ilgili ödevler ve grup projelerinin entegrasyonu yoluyla verilen bir dönemlik bir derstir. Dersin ilk yarısı, dijital pazarlamadaki en son gelişmelerin çerçevesini oluşturmayı ve bu gelişmelerin anlaşılmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. ölçeklenebilir ve yenilikçi dijital ürün ve hizmetlerin tasarlanması ve değerlendirilmesine yönelik güncel metodolojiler ele alınacaktır. Bu bağlamda iş modeli oluşturma çerçevesi, müşteri geliştirme yaklaşımı ve yalın girişim metodolojisi gibi araçlar tartışılmaktadır.
Dersin Tanımı
Dijital Pazarlama, dersler, tartışmalar, konuyla ilgili ödevler ve grup projelerinin entegrasyonu yoluyla verilen bir dönemlik bir derstir. Dersin ilk yarısı, dijital pazarlamadaki en son gelişmelerin çerçevesini oluşturmayı ve bu gelişmelerin anlaşılmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. ölçeklenebilir ve yenilikçi dijital ürün ve hizmetlerin tasarlanması ve değerlendirilmesine yönelik güncel metodolojiler ele alınacaktır. Bu bağlamda iş modeli oluşturma çerçevesi, müşteri geliştirme yaklaşımı ve yalın girişim metodolojisi gibi araçlar tartışılmaktadır.
|
|
Koordinatörleri
Adnan Veysel Ertemel
Dersin Dili
İngilizce
|
|
|