Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / ISS 564E / Dersin Bilgileri
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Dijital Pazarlama Yönetimi
İngilizce Digital Marketing Management
Dersin Kodu
ISS 564E Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem 3
3 3 - -
Dersin Dili İngilizce
Dersin Koordinatörü Adnan Veysel Ertemel
Dersin Amaçları Dijital Pazarlama, dersler, tartışmalar, konuyla ilgili ödevler ve grup projelerinin entegrasyonu yoluyla verilen bir dönemlik bir derstir. Dersin ilk yarısı, dijital pazarlamadaki en son gelişmelerin çerçevesini oluşturmayı ve bu gelişmelerin anlaşılmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. ölçeklenebilir ve yenilikçi dijital ürün ve hizmetlerin tasarlanması ve değerlendirilmesine yönelik güncel metodolojiler ele alınacaktır. Bu bağlamda iş modeli oluşturma çerçevesi, müşteri geliştirme yaklaşımı ve yalın girişim metodolojisi gibi araçlar tartışılmaktadır.
Dersin Tanımı Dijital Pazarlama, dersler, tartışmalar, konuyla ilgili ödevler ve grup projelerinin entegrasyonu yoluyla verilen bir dönemlik bir derstir. Dersin ilk yarısı, dijital pazarlamadaki en son gelişmelerin çerçevesini oluşturmayı ve bu gelişmelerin anlaşılmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. ölçeklenebilir ve yenilikçi dijital ürün ve hizmetlerin tasarlanması ve değerlendirilmesine yönelik güncel metodolojiler ele alınacaktır. Bu bağlamda iş modeli oluşturma çerçevesi, müşteri geliştirme yaklaşımı ve yalın girişim metodolojisi gibi araçlar tartışılmaktadır.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024