Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Sosyal Bilimler Enstitüsü
/
ISS 564E
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Dijital Pazarlama Yönetimi
İngilizce
Digital Marketing Management
Dersin Kodu
ISS 564E
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
3
3
3
-
-
Dersin Dili
İngilizce
Dersin Koordinatörü
Adnan Veysel Ertemel
Dersin Amaçları
Dijital Pazarlama, dersler, tartışmalar, konuyla ilgili ödevler ve grup projelerinin entegrasyonu yoluyla verilen bir dönemlik bir derstir. Dersin ilk yarısı, dijital pazarlamadaki en son gelişmelerin çerçevesini oluşturmayı ve bu gelişmelerin anlaşılmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. ölçeklenebilir ve yenilikçi dijital ürün ve hizmetlerin tasarlanması ve değerlendirilmesine yönelik güncel metodolojiler ele alınacaktır. Bu bağlamda iş modeli oluşturma çerçevesi, müşteri geliştirme yaklaşımı ve yalın girişim metodolojisi gibi araçlar tartışılmaktadır.
Dersin Tanımı
Dijital Pazarlama, dersler, tartışmalar, konuyla ilgili ödevler ve grup projelerinin entegrasyonu yoluyla verilen bir dönemlik bir derstir. Dersin ilk yarısı, dijital pazarlamadaki en son gelişmelerin çerçevesini oluşturmayı ve bu gelişmelerin anlaşılmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. ölçeklenebilir ve yenilikçi dijital ürün ve hizmetlerin tasarlanması ve değerlendirilmesine yönelik güncel metodolojiler ele alınacaktır. Bu bağlamda iş modeli oluşturma çerçevesi, müşteri geliştirme yaklaşımı ve yalın girişim metodolojisi gibi araçlar tartışılmaktadır.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024