GAM 504E - Video Oyunları için 3D Modellemenin Temelleri: Tasarımdan Geliştirmeye
Dersin Amaçları
Öğrenciler Öklid uzayında koordinat sistemlerini ve 2D-3D / 3D-2D projeksiyon ve dönüşümleri öğreneceklerdir.
Öğrenciler 3D modelleme programını kullanarak video oyunları için gerekli ileri başlangıç seviyesinde üç boyutlu modelleme becerisi kazanacaklardır
Öğrenciler oyun motoru kullanarak daha önce hazırlamış oldukları üç boyutlu modelleri oyun ortamına aktaracak ve etkileşim sistemleri kuracaklardır.
Dersin Tanımı
3D modelleme, poligon modelleme, doku ve malzeme yaratma, obje modelleme, araç modelleme, karakter modelleme, mekan ve çevre modelleme, 3D oyun haritası tasarlama, oyun motoruna obje aktarma, 3D animasyon, 3D modellerde fizik, 3D modellerde betik, 3D modellerle etkileşim
|
 |
Koordinatörleri
Çetin Tüker
Dersin Dili
İngilizce
|
 |
|