HGP 512 - Moda ve Hazır Giy.Pera.Paz.
Dersin Amaçları
Dersin ana amacı moda ve hazır giyim perakende pazarını pazarlama yönelimi bakış açısıyla analiz etmek ve uygulanabilecek pazarlama stratejilerine ilişkin bilgi sunmaktır. Moda ve hazır giyim pazarının genel yapısını, etkili olan çevresel faktörler ve trendler temelinde anlamak ve rekabet yapısını ortaya koymak da ayrıca hedeflenmektedir. Hazır giyim perakende markalarının hedef pazarlama ve konumlandırmaları temelinde pazarlama karması unsurlarının nasıl kullanılacağını ve müşteri memnuniyeti elde etmede ürün/marka, fiyat, dağıtım ve iletişim alanındaki pazarlama stratejileri tasarlanmasına ilişkin bilgi sağlamak ve öğrencilerin kendi uygulamalarını yazılı ve sözlü olarak sunmalarına ortam sağlamak da dersin amaçları dahilindedir.
Dersin Tanımı
Ders; etkileşimli ders anlatımları, hazır giyim ve moda markalarına ilişkin örnek olay tartışmaları ve bir dönem projesinden oluşmaktadır. Ayrıca öğrencilere konularla ilşkilendirilecek okumalar ve ödevler verilebilecektir. Öğrenciler tarafından yapılacak olan hazırlıklar ve etkin katılımları dersin önemli bir kısmını oluşturmaktadır. Ders öğrencilerin etkileşim becerilerini geliştirmelerine ve sunmaya yönelik bireysel veya grup çalışması yapmasını da gerektirir.
|
|
Koordinatörleri
Huriye Şebnem Burnaz
Dersin Dili
Türkçe
|
|
|