Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Fen Bilimleri Enstitüsü
/
HGP 512
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Moda ve Hazır Giy.Pera.Paz.
İngilizce
Retail Marketing in Fashion and Apparel
Dersin Kodu
HGP 512
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
-
4
4
-
-
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Koordinatörü
Huriye Şebnem Burnaz
Dersin Amaçları
Dersin ana amacı moda ve hazır giyim perakende pazarını pazarlama yönelimi bakış açısıyla analiz etmek ve uygulanabilecek pazarlama stratejilerine ilişkin bilgi sunmaktır. Moda ve hazır giyim pazarının genel yapısını, etkili olan çevresel faktörler ve trendler temelinde anlamak ve rekabet yapısını ortaya koymak da ayrıca hedeflenmektedir. Hazır giyim perakende markalarının hedef pazarlama ve konumlandırmaları temelinde pazarlama karması unsurlarının nasıl kullanılacağını ve müşteri memnuniyeti elde etmede ürün/marka, fiyat, dağıtım ve iletişim alanındaki pazarlama stratejileri tasarlanmasına ilişkin bilgi sağlamak ve öğrencilerin kendi uygulamalarını yazılı ve sözlü olarak sunmalarına ortam sağlamak da dersin amaçları dahilindedir.
Dersin Tanımı
Ders; etkileşimli ders anlatımları, hazır giyim ve moda markalarına ilişkin örnek olay tartışmaları ve bir dönem projesinden oluşmaktadır. Ayrıca öğrencilere konularla ilşkilendirilecek okumalar ve ödevler verilebilecektir. Öğrenciler tarafından yapılacak olan hazırlıklar ve etkin katılımları dersin önemli bir kısmını oluşturmaktadır. Ders öğrencilerin etkileşim becerilerini geliştirmelerine ve sunmaya yönelik bireysel veya grup çalışması yapmasını da gerektirir.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024