HGP 515 - Moda ve Lüks Marka Yönetimi
Dersin Amaçları
1. Lüks marka kavramı, markalarin sembolik fonksiyonları ve moda endüstrisinde marka geliştirme ve yönetimi ile marka iletişim süreçleri hakkında genel bilgi vermek
2. Moda endüstrisinde yer alan lüks markaları incelemek ve lüks tüketim motivasyonlarını değerlendirmek
3. Tüketici davranışı ve pazarın lüks marka geliştirme, yönetim ve iletişim süreçlerindeki rolünü irdelemek
4. Lüks marka geliştirme, yönetim ve iletişim süreçlerinde; fiyatlandirma, dagitim ve promosyon konularında farkındalık yaratmak
5. Markalaşma ve lüks tüketiminde etik unsurları değerlendirmek.
Dersin Tanımı
Bu ders moda perakendeciliğinde hazir giyim ve lüks ürün kategorileri için markalaşma ve pazarlama kavram ve stratejilerini inceler. Hazır giyim ve lüks ürün kategorilerinde marka geliştirme, marka yönetimi ve marka iletişim stratejileri; global rekabet, tüketici segmentleri ve etik konular çerçevesinde analiz edilir.
|
|
Koordinatörleri
Cevza Candan
Canan Sarıçam
Dersin Dili
Türkçe
|
|
|