END 433E - Pazarlama (ve Satış) Yönetimi
Dersin Amaçları
Bir pazarlama uyarlamasının temel bileşenlerini ortaya koymak; pazarlama (ve satış yönetiminin) temel kavramları ve prensipleri; ve, satınalma davranışının temel modelleri ve pazarlama stratejileri üzerine çıkarımlar sağlamak; pazarlama prensiplerini çeşitli piyasa ve kültürlere uygulayabilmek.
Dersin Tanımı
Pazarlama kavramları ve pazarlama süreci, pazarlama olgusu (pazarlama çevresi ve pazarlama bilgi sistemi), satınalma davranışı (tüketici ve endüstriyel piyasalar), hedef piyasaları belirleme, pazar bölümlendirme, hedefleme ve konumlandırma, yeni ürün geliştirme, ürün yaşam eğrisi, pazarlama strateileri, pazarlama kararları (ürün ve hizmetler), rekabet, fiyatlandırma ve pazarlama kanalları, (satış yönetimi), pazarlama iletişimi, küreselleşme ve (e-pazarlama). Örnek olaylar.
|
 |
Koordinatörleri
Metin Teberler
Dersin Dili
İngilizce
|
 |
|