Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / İşletme Fakültesi / END 433E / Dersin Bilgileri
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Pazarlama (ve Satış) Yönetimi
İngilizce Marketing (and Sales) Management
Dersin Kodu
END 433E Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem 7
3 3 - -
Dersin Dili İngilizce
Dersin Koordinatörü Metin Teberler
Dersin Amaçları Bir pazarlama uyarlamasının temel bileşenlerini ortaya koymak; pazarlama (ve satış yönetiminin) temel kavramları ve prensipleri; ve, satınalma davranışının temel modelleri ve pazarlama stratejileri üzerine çıkarımlar sağlamak; pazarlama prensiplerini çeşitli piyasa ve kültürlere uygulayabilmek.
Dersin Tanımı Pazarlama kavramları ve pazarlama süreci, pazarlama olgusu (pazarlama çevresi ve pazarlama bilgi sistemi), satınalma davranışı (tüketici ve endüstriyel piyasalar), hedef piyasaları belirleme, pazar bölümlendirme, hedefleme ve konumlandırma, yeni ürün geliştirme, ürün yaşam eğrisi, pazarlama strateileri, pazarlama kararları (ürün ve hizmetler), rekabet, fiyatlandırma ve pazarlama kanalları, (satış yönetimi), pazarlama iletişimi, küreselleşme ve (e-pazarlama). Örnek olaylar.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024