Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / İşletme Fakültesi / ISL 460 - E-Pazarlama
 

ISL 460 - E-Pazarlama

Dersin Amaçları

1. E-Pazarlama yöntemlerini ve stratejilerini bütün olarak anlamayı sağlamak,
2. İnternet ortamında yenilikçi pazarlama stratejilerini oluşturmak için gerekli bakış açısını kazandırmak,
3. E-Pazarlama modelleri oluşturma ve e-pazarlama stratejileri geliştirme becerisi kazandırmak.

Dersin Tanımı

İnternet, firmaların pazarlama faaliyetleri açısından yeni araçlar ve beceriler gerektiren yeni bir faaliyet ortamı yaratmaktadır. Ders kapsamında ilişkisel pazarlama yaklaşımı temelinde, firmaların paydaşları ile etkili ilişkiler oluşturmasında ve sürdürmesinde İnternetin artan öneminden ve e-pazarlama kavramından bahsedilecektir. E-pazarlama faaliyetlerinin firma genel stratejisi ile bütünleşmesinde e-pazarlama karması unsurlarının önemi ve sadece İnternet üzerinde çalışan e-iş modelleri üzerinde ayrıntılı olarak durulacaktır.

Koordinatörleri
Oğuzhan Aygören
Dersin Dili
Türkçe
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024