Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
İşletme Fakültesi
/
ISL 460
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
E-Pazarlama
İngilizce
E-Marketing
Dersin Kodu
ISL 460
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
-
3
3
-
-
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Koordinatörü
Oğuzhan Aygören
Dersin Amaçları
1. E-Pazarlama yöntemlerini ve stratejilerini bütün olarak anlamayı sağlamak,
2. İnternet ortamında yenilikçi pazarlama stratejilerini oluşturmak için gerekli bakış açısını kazandırmak,
3. E-Pazarlama modelleri oluşturma ve e-pazarlama stratejileri geliştirme becerisi kazandırmak.
Dersin Tanımı
İnternet, firmaların pazarlama faaliyetleri açısından yeni araçlar ve beceriler gerektiren yeni bir faaliyet ortamı yaratmaktadır. Ders kapsamında ilişkisel pazarlama yaklaşımı temelinde, firmaların paydaşları ile etkili ilişkiler oluşturmasında ve sürdürmesinde İnternetin artan öneminden ve e-pazarlama kavramından bahsedilecektir. E-pazarlama faaliyetlerinin firma genel stratejisi ile bütünleşmesinde e-pazarlama karması unsurlarının önemi ve sadece İnternet üzerinde çalışan e-iş modelleri üzerinde ayrıntılı olarak durulacaktır.
Dersin Çıktıları
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrencilerin;
I. internetin pazarlama faaliyetlerine etkileri hakkında bilgi edinme,
II. e-iş’in stratejik e-pazarlama planını anlayabilme,
III. e-iş modeli tasarlama
IV. E-pazarlama yönetiminin gerek piyasa mekanizması gerekse toplum üzerindeki etkilerini dikkate alma, sosyal sorumluluk ve etik anlayışını benimseyebilme,
V. takım olarak çalışabilme, işbirliği ve takım üyeleri ile iletişim kurma becerileri kazanmaları hedeflenmektedir.
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2025