Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / İşletme Fakültesi / END 433E - Pazarlama ve Satış Yönetimi
 

END 433E - Pazarlama ve Satış Yönetimi

Dersin Amaçları

Bir pazarlama anlayışının temel bileşenleri ile pazarlama ve satış yönetiminin temel kavramlarını ve ilkelerini ortaya koymak; temel satın alma davranışı modellerini incelemek ve pazarlama stratejileri oluşturabilmek, pazarlama ve satış kararları alabilmek; geniş bir perspektiften değişik pazar ve kültürlere pazarlama prensiplerini uygulayabilmek.

Dersin Tanımı

Pazarlama: kavramlar ve pazarlama süreci, pazarlama olgusu (pazarlama çevresi ve pazarlama bilgi sistemi), satınalma davranışı (tüketici ve endüstriyel piyasalar), hedef pazar belirleme, pazar bölümlendirme ve konumlandırma, yeni ürün geliştirme, ürün yaşam döngüsü, pazarlama stratejileri, pazarlama kararları (ürün ve hizmetler), rekabet, fiyatlandırma ve pazarlama kanalları, satış yönetimi, pazarlama iletişimi, küreselleşme ve e-pazarlama. Örnek olaylar (vakalar).

Koordinatörleri
Metin Teberler
Dersin Dili
İngilizce
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024