Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Mimarlık Fakültesi / ENT 462E - Görsel Mağazacılık ve Perakende Tasarımı
 

ENT 462E - Görsel Mağazacılık ve Perakende Tasarımı

Dersin Amaçları

1. Görsel mağazacılığın ne olduğunu anlatmak ve perakende alanı projelerinde tasarımdan nasıl yararlanabileceklerini aktarmak
2. Mağaza tasarımlarında çok önem taşıyan mağazacılık dinamikleri konusunda öğrencileri bilgilendirmek.
3. Dünyada ve Türkiye’de mağazacılık sektöründeki tasarım dinamijklerini aktarmak.
4. Görsel mağazacılık için gereken temel tasarım bilgi ve beceriler konusunda bilgilendirmek

Dersin Tanımı

Görsel mağazacılık nedir, Perakende alanı tasarımlarında görsel mağazacılık, Müşteri alışveriş psikolojisi vefizyolojisi, Mağazacılıkta 5 duyunun kullanımı, Görsel mağazacılığın temel kuralları; Mağazada ilk izlenimin ve algılama, Görsel mağazacılıkta geometrinin kullanımı, Renklerin anlamları ve işlevsel kullanımı, Aydınlatma,malzeme kullanımı ve alışverişe etkileri, Vitrin ve manken düzenlemelerinde yaratıcılık ve işlevsellik, ürün yerleştirme sistematiği, Müşteri trafiği oluşturma esasları, Marka–Görsel mağazacılık ilişkisi, değişen perakende trendleri ve görsel mağazacılığa etkileri.

Koordinatörleri
Ekrem Cem Alppay
Dersin Dili
İngilizce
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024