Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Mimarlık Fakültesi
/
ICM 4015
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Mağaza Tasarımında Kimlik
İngilizce
Identity in Retail Design
Dersin Kodu
ICM 4015
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
-
2
2
-
-
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Koordinatörü
Demet Arslan Dinçay
Dersin Amaçları
Bu dersin amacı;
1. Alışveriş kavramı ve mekanlarını irdelemek
2. Ticari kimlik ve marka değerlerini iç mekan tasarımına yansıtmak
3. Satışı destekleyici mağaza iç mekan kurgusu oluşturmak ve vitrin tasarlamak
4. İç mekan atmosferini oluşturan öğeleri etkin biçimde kullanmaK
Dersin Tanımı
Alışveriş kavramı; tarihsel süreçte alışveriş mekanlarının değişimi ve tipolojileri; tasarımın ticari boyutu: marka, kimlik, imaj; cephe, arayüz ve vitrin tasarımı; iç mekan kurgusu: satış alanı düzenlemesi, sergileme yöntemleri ve elemanları; iç mekan atmosferi: ışık, renk, doku, malzeme, ses; aydınlatma ilkeleri ve teknikleri; değişim ve sürdürülebilirlik
Dersin Çıktıları
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler aşağıdaki bilgi, beceri ve yetkinlikleri kazanırlar:
I. Alışveriş ve mağaza tipolojileri konusunda bilgilenme
II. Mağaza tasarımında değişim ve sürdürülebilirlik vb. kavramlar hakkında bilgilenme
III. Marka değerini bir tasarım kriteri olarak değerlendirme becerisi
IV. Ticari amaçlara yönelik iç mekan kurgulama becerisi
V. İç mekan atmosferini oluşturan öğeleri etkin şekilde kullanma bilgi, beceri ve yetkinliği
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024