Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Sosyal Bilimler Enstitüsü
/
ISS 524
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Pazarlama Araştırması
İngilizce
Marketing Research
Dersin Kodu
ISS 524
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
2
3
3
-
-
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Koordinatörü
Elif Karaosmanoğlu
Dersin Amaçları
Bu derste pazarlama alanında karar almadan önce yapılacak olan pazarlama araştırması tipleri ve tasarımları, veri toplama yöntemleri ve kantitatif analiz yöntemleri SPSS uygulaması yapılarak aktarılacaktır.
Dersin Tanımı
Bu derste pazarlama alanında karar almadan önce yapılacak olan pazarlama araştırması tipleri ve tasarımları, veri toplama yöntemleri ve kantitatif analiz yöntemleri SPSS uygulaması yapılarak aktarılacaktır.
Dersin Çıktıları
Bu derste pazarlama alanında karar almadan önce yapılacak olan pazarlama araştırması tipleri ve tasarımları, veri toplama yöntemleri ve kantitatif analiz yöntemleri SPSS uygulaması yapılarak aktarılacaktır.
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Malhotra K.N. (2020). Marketing Research: An Applied Orientation, 7tht ed., Pearson, Harlow: England,
Hair, Black, Babin, Anderson and Tatham (2019). ‘Multivariate Data Analysis’, 9th edition, Cengage Learning, Andover. 2019
Parasuraman, Grewal and Krishnan (2006) ‘Marketing Research’, Houghton Mifflin.
Diğer Referanslar
Ercan Gegez (2015) Pazarlama Araştırmaları, Beta Yayınları, İstannbul.
Selçuk Burak Haşıloğlu (2022) Pazarlama Araştırması ve Analitiği, Nobel Yayınevi, İstanbul.
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2025