IMT 503 - İletişim ve Müşteri İlişkileri
Dersin Amaçları
1. İş ortamında iletişim ve çatışma çözme becerilerini geliştirmek,
2. Kurumsal kimlik öğelerini tanıtmak,
3. İç mimarlık mesleği ile ilişkili olarak pazarlama stratejilerini öğretmek
4. Gelecekteki işler için müşteriyi elde tutma yollarını öğretmek.
Dersin Tanımı
İletişimin önemi, iletişim süreci, iletişim teorileri; Kişilerarası iletişim ve grup iletişimi; Örgütsel iletişim; Görsel iletişim ve kurumsal kimlik; İnşaat sektöründe iletişim ve müşteri ilişkileri; İkna kavramı ve ikna edici iletişim; Toplantı yönetimi; Çatışma yönetimi; İnşaat sektöründe çatışma nedenleri ve çözüm yolları; Tasarımcılar için pazarlama temelleri; Çeşitli tasarım firmalarının pazarlama stratejilerinin incelenmesi
|
|
Koordinatörleri
Gülfer Oraz
Dersin Dili
Türkçe
|
|
|