Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Sosyal Bilimler Enstitüsü
/
ISS 509E
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Marketing Management
İngilizce
Marketing Management
Dersin Kodu
ISS 509E
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
1
3
3
-
-
Dersin Dili
İngilizce
Dersin Koordinatörü
Elif Karaosmanoğlu
Fatma Hilal Ergen Keleş
Dersin Amaçları
Bu dersin ilk amacı öğrencilerin pazarlama kavram ve yöntemlerini anlamasını sağlamaktır. Ana amaç ise, öğrencilere pazarlamanın temel ilkelerini sunarken, yenilikçi pazarlama stratejileri geliştirmelerine yardımcı olacak bakış açıları sağlamaktır.
Ayrıca, farklı iş durumlarına özgü pazarlama konseptleri uygulama yeteneği geliştirilirken, endüstri ve firma analizleri (örnek olaylar) yardımıyla, öğrencilerin yazılı ve sözel iletişim yeteneklerini sergilemeleri amaçlanmaktadır.
Dersin Tanımı
Pazarlama yönetimine giriş niteliğindeki bu ders, öğrencilere temel pazarlama ilkelerini ve farklı pazar yapıları ve bu pazarlarda faaliyet gösteren güçleri tanıtmak için tasarlanmıştır. Pazar güçlerinin dinamik ve değişken yapısı, bu dinamik çevrede hayatta kalmak isteyen firmaların ortama ayak uydurabilmek için çözümler bulmasını ve stratejiler geliştirmesini zorunlu hale getirmiştir. Geliştirilecek olan bu stratejilerin temelleri bu dersin ana konusudur.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Kotler & Keller, Marketing Management, 14th ed., Pearson Prentice Hall, 2015, ISBN-13: 978-1292092621.
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024