Hoşgeldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / ISS 509E / Dersin Bilgileri
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Marketing Management
İngilizce Marketing Management
Dersin Kodu
ISS 509E Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem 1
3 3 - -
Dersin Dili İngilizce
Dersin Koordinatörü Elif Karaosmanoğlu
Fatma Hilal Ergen Keleş
Dersin Amaçları Bu dersin ilk amacı öğrencilerin pazarlama kavram ve yöntemlerini anlamasını sağlamaktır. Ana amaç ise, öğrencilere pazarlamanın temel ilkelerini sunarken, yenilikçi pazarlama stratejileri geliştirmelerine yardımcı olacak bakış açıları sağlamaktır.
Ayrıca, farklı iş durumlarına özgü pazarlama konseptleri uygulama yeteneği geliştirilirken, endüstri ve firma analizleri (örnek olaylar) yardımıyla, öğrencilerin yazılı ve sözel iletişim yeteneklerini sergilemeleri amaçlanmaktadır.
Dersin Tanımı Pazarlama yönetimine giriş niteliğindeki bu ders, öğrencilere temel pazarlama ilkelerini ve farklı pazar yapıları ve bu pazarlarda faaliyet gösteren güçleri tanıtmak için tasarlanmıştır. Pazar güçlerinin dinamik ve değişken yapısı, bu dinamik çevrede hayatta kalmak isteyen firmaların ortama ayak uydurabilmek için çözümler bulmasını ve stratejiler geliştirmesini zorunlu hale getirmiştir. Geliştirilecek olan bu stratejilerin temelleri bu dersin ana konusudur.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı Kotler & Keller, Marketing Management, 14th ed., Pearson Prentice Hall, 2015, ISBN-13: 978-1292092621.
Diğer Referanslar
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2019