Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / GYY 510 - Yeni Ürün Geliştirme
 

GYY 510 - Yeni Ürün Geliştirme

Dersin Amaçları

1. Öğrencilere yeni ürün geliştirme konusunda güncel tekniklerin uygulamalarını göstermek
2. Yeni ürün geliştirme ve yönetimi için pazar araştırması verisi ve pazarlama modellerinin kullanımını öğretmek
3. Ürün tasarım aşamalarına ait kritik başarı faktörleri ve güncel gelişmelerini aktarmak
4. Yeni ürün geliştirme çerçevesinde kalite, zaman ve maliyet bazlı ölçütleri değerlendirmek.
5. Öğrenicilerin marka değeri ve entellektüel sermaye konularında farkındalıklarını arttırmak

Dersin Tanımı

Bu ders kapsamında ürün konumlandırma, pazar bölümleme, pazar payı tahmini, pazarlama testi, ürün tasarımı, ürün geliştirme ekonomisi, ürün paketleme, reklam testi, promosyon, marka değeri ve global ürün planlama konuları ele alınacaktır.

Koordinatörleri
Emre Çevikcan
Emre Çevikcan
Dersin Dili
Türkçe
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024