Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Sosyal Bilimler Enstitüsü
/
GYY 510
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Yeni Ürün Geliştirme
İngilizce
New Product Development
Dersin Kodu
GYY 510
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
-
4
4
-
-
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Koordinatörü
Emre Çevikcan
Emre Çevikcan
Dersin Amaçları
1. Öğrencilere yeni ürün geliştirme konusunda güncel tekniklerin uygulamalarını göstermek
2. Yeni ürün geliştirme ve yönetimi için pazar araştırması verisi ve pazarlama modellerinin kullanımını öğretmek
3. Ürün tasarım aşamalarına ait kritik başarı faktörleri ve güncel gelişmelerini aktarmak
4. Yeni ürün geliştirme çerçevesinde kalite, zaman ve maliyet bazlı ölçütleri değerlendirmek.
5. Öğrenicilerin marka değeri ve entellektüel sermaye konularında farkındalıklarını arttırmak
Dersin Tanımı
Bu ders kapsamında ürün konumlandırma, pazar bölümleme, pazar payı tahmini, pazarlama testi, ürün tasarımı, ürün geliştirme ekonomisi, ürün paketleme, reklam testi, promosyon, marka değeri ve global ürün planlama konuları ele alınacaktır.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024