Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / GYY 510 / Dersin Bilgileri
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Yeni Ürün Geliştirme
İngilizce New Product Development
Dersin Kodu
GYY 510 Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem -
4 4 - -
Dersin Dili Türkçe
Dersin Koordinatörü Emre Çevikcan
Emre Çevikcan
Dersin Amaçları 1. Öğrencilere yeni ürün geliştirme konusunda güncel tekniklerin uygulamalarını göstermek
2. Yeni ürün geliştirme ve yönetimi için pazar araştırması verisi ve pazarlama modellerinin kullanımını öğretmek
3. Ürün tasarım aşamalarına ait kritik başarı faktörleri ve güncel gelişmelerini aktarmak
4. Yeni ürün geliştirme çerçevesinde kalite, zaman ve maliyet bazlı ölçütleri değerlendirmek.
5. Öğrenicilerin marka değeri ve entellektüel sermaye konularında farkındalıklarını arttırmak
Dersin Tanımı Bu ders kapsamında ürün konumlandırma, pazar bölümleme, pazar payı tahmini, pazarlama testi, ürün tasarımı, ürün geliştirme ekonomisi, ürün paketleme, reklam testi, promosyon, marka değeri ve global ürün planlama konuları ele alınacaktır.
Dersin Çıktıları
Önkoşullar
Gereken Olanaklar
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024