Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / MYL 569E - Müzik Pazarlaması ve Promosyonu
 

MYL 569E - Müzik Pazarlaması ve Promosyonu

Dersin Amaçları

Müzik pazarlaması ve promosyonu hakkında farkındalık oluşturmak. Katılımcıların bağımsız pazarlama planları ve bütçeleri oluşturmasını sağlamak.

Dersin Tanımı

Sistematik pazarlama tekniklerinin incelenmesi. Mevcut pazarlama araçlarının
incelenmesi ve yeni pazarlama araçlarının araştırılması. Takvim yılı, bütçe, hedef kitleler, ürünler ve iletişim araçları arasındaki etkileşimin incelenmesi. Pazarlama gözlemi ve etkileşim analizlerin yapılması. Sektörler arası pazarlama işbirliklerinin incelenmesi. Gelecekte pazarlama tekniklerinin değişiminin öngörülmesi için öngörü analizlerinin yapılması.

Koordinatörleri
Hakan Kurşun
Hakan Kurşun
Dersin Dili
İngilizce
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024