Hoş Geldiniz,
Misafir
.
Oturum Aç
.
English
NİNOVA
DERSLER
YARDIM
HAKKINDA
Neredeyim:
Ninova
/
Dersler
/
Sosyal Bilimler Enstitüsü
/
MYL 569E
/
Dersin Bilgileri
Fakülteye dön
Ana Sayfa
Dersin Bilgileri
Dersin Haftalık Planı
Değerlendirme Kriterleri
Dersin Bilgileri
Dersin Adı
Türkçe
Müzik Pazarlaması ve Promosyonu
İngilizce
Music Marketing&Promotion
Dersin Kodu
MYL 569E
Kredi
Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem
1
3
3
-
-
Dersin Dili
İngilizce
Dersin Koordinatörü
Hakan Kurşun
Hakan Kurşun
Dersin Amaçları
Müzik pazarlaması ve promosyonu hakkında farkındalık oluşturmak. Katılımcıların bağımsız pazarlama planları ve bütçeleri oluşturmasını sağlamak.
Dersin Tanımı
Sistematik pazarlama tekniklerinin incelenmesi. Mevcut pazarlama araçlarının
incelenmesi ve yeni pazarlama araçlarının araştırılması. Takvim yılı, bütçe, hedef kitleler, ürünler ve iletişim araçları arasındaki etkileşimin incelenmesi. Pazarlama gözlemi ve etkileşim analizlerin yapılması. Sektörler arası pazarlama işbirliklerinin incelenmesi. Gelecekte pazarlama tekniklerinin değişiminin öngörülmesi için öngörü analizlerinin yapılması.
Dersin Çıktıları
12 Aylık ve 48 aylık pazarlama planlarının hazırlanması. Sanatçı, ürün ve marka olgularının stratejik planlama haritalarının elde edilmesi. 12 aylık pazarlama bütçelerinin hazırlanması. Sanatçı, ürün ve hedef kitle analizlerinin yapılması. Hedef kitle çeşitlerinin tespiti. Anahtar kelime araştırması.
Önkoşullar
ITÜ MIAM Öğrencisi Olmak.
Gereken Olanaklar
Internet bağlantısı, bilgisayar,
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
Dersler
.
Yardım
.
Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024