Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / MYL 569E / Dersin Bilgileri
 

Dersin Bilgileri

Dersin Adı
Türkçe Müzik Pazarlaması ve Promosyonu
İngilizce Music Marketing&Promotion
Dersin Kodu
MYL 569E Kredi Ders
(saat/hafta)
Uygulama
(saat/hafta)
Labratuvar
(saat/hafta)
Dönem 1
3 3 - -
Dersin Dili İngilizce
Dersin Koordinatörü Hakan Kurşun
Hakan Kurşun
Dersin Amaçları Müzik pazarlaması ve promosyonu hakkında farkındalık oluşturmak. Katılımcıların bağımsız pazarlama planları ve bütçeleri oluşturmasını sağlamak.
Dersin Tanımı Sistematik pazarlama tekniklerinin incelenmesi. Mevcut pazarlama araçlarının
incelenmesi ve yeni pazarlama araçlarının araştırılması. Takvim yılı, bütçe, hedef kitleler, ürünler ve iletişim araçları arasındaki etkileşimin incelenmesi. Pazarlama gözlemi ve etkileşim analizlerin yapılması. Sektörler arası pazarlama işbirliklerinin incelenmesi. Gelecekte pazarlama tekniklerinin değişiminin öngörülmesi için öngörü analizlerinin yapılması.
Dersin Çıktıları 12 Aylık ve 48 aylık pazarlama planlarının hazırlanması. Sanatçı, ürün ve marka olgularının stratejik planlama haritalarının elde edilmesi. 12 aylık pazarlama bütçelerinin hazırlanması. Sanatçı, ürün ve hedef kitle analizlerinin yapılması. Hedef kitle çeşitlerinin tespiti. Anahtar kelime araştırması.
Önkoşullar ITÜ MIAM Öğrencisi Olmak.
Gereken Olanaklar Internet bağlantısı, bilgisayar,
Diğer
Ders Kitabı
Diğer Referanslar
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2022