Hoş Geldiniz, Misafir . Oturum Aç . English
Neredeyim: Ninova / Dersler / Sosyal Bilimler Enstitüsü / ISS 564E - Dijital Pazarlama Yönetimi
 

ISS 564E - Dijital Pazarlama Yönetimi

Dersin Amaçları

Bu dersin amacı
1. Dijital devrimdeki son gelişmeler ve gelecek trendleri ışığında pazarlama uzmanlarının elindeki takım çantasında bulunması gereken yeni araçlar uygulamalı olarak incelemek ve
2. Girişimci perspektifiyle dijital dünyada yenilikçi iş fikirlerinin hızlı ve ucuz deneylerle kısa sürede hayata geçirileceğini uygulamalı olarak öğrenmek.

Dersin Tanımı

Dijital Pazarlama Yönetimi dersi, sınıf içi tartışmalar, bireysel ve grup projelerini içeren bir dönemlik yüksek lisans dersidir. Derste klasik bir yüksek lisans dersinden farklı olarak, dijital devrimdeki son gelişmeler ve gelecek trendleri ışığında pazarlama profesyonellerinin elindeki takım çantasında bulunması gereken yeni araçlar uygulamalı olarak incelenecektir. Dersteki amaçlardan biri de bir girişimci/kurum içi girişimci perspektifiyle dijital dünyada yenilikçi iş fikirlerinin hızlı ve ucuz deneylerle kısa sürede hayata geçirileceğini grup projesi ile deneyimlemektir. Bu kapsamda anlatılacak dijital inovasyon yöntemleri; Müşteri (vs. Ürün) Geliştirme, İş Modeli Üretimi ve Yalın Yeni Girişim metodolojileridir.

Koordinatörleri
Adnan Veysel Ertemel
Adnan Veysel Ertemel
Dersin Dili
İngilizce
 
 
Dersler . Yardım . Hakkında
Ninova, İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür. © 2024