ISS 564E - Dijital Pazarlama Yönetimi
Dersin Amaçları
Bu dersin amacı
1. Dijital devrimdeki son gelişmeler ve gelecek trendleri ışığında pazarlama uzmanlarının elindeki takım çantasında bulunması gereken yeni araçlar uygulamalı olarak incelemek ve
2. Girişimci perspektifiyle dijital dünyada yenilikçi iş fikirlerinin hızlı ve ucuz deneylerle kısa sürede hayata geçirileceğini uygulamalı olarak öğrenmek.
Dersin Tanımı
Dijital Pazarlama Yönetimi dersi, sınıf içi tartışmalar, bireysel ve grup projelerini içeren bir dönemlik yüksek lisans dersidir. Derste klasik bir yüksek lisans dersinden farklı olarak, dijital devrimdeki son gelişmeler ve gelecek trendleri ışığında pazarlama profesyonellerinin elindeki takım çantasında bulunması gereken yeni araçlar uygulamalı olarak incelenecektir. Dersteki amaçlardan biri de bir girişimci/kurum içi girişimci perspektifiyle dijital dünyada yenilikçi iş fikirlerinin hızlı ve ucuz deneylerle kısa sürede hayata geçirileceğini grup projesi ile deneyimlemektir. Bu kapsamda anlatılacak dijital inovasyon yöntemleri; Müşteri (vs. Ürün) Geliştirme, İş Modeli Üretimi ve Yalın Yeni Girişim metodolojileridir.
|
 |
Koordinatörleri
Adnan Veysel Ertemel
Adnan Veysel Ertemel
Dersin Dili
İngilizce
|
 |
|